(sms(1
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
(sms(1
نوشته شده در یک شنبه 5 آذر 1391
بازدید : 781
نویسنده : اشکان یوسف خان گرجی

 

 

 

 

اگر نیوتن قانون جاذبه را خوب میدانست ، معشوقه اش در دفتر خاطراتش نمینوشت : اشکهای من هم به زمین می افتاد اما تو سیب را ترجیح دادی ....

 

کاش توی زندگی هم مثل فوتبال وقتی زمین میخوردی داور می اومد و از ادم میپرسید  :
میتونی ادامه بدی ... ؟

 

کمی زود بود ....  
اما دعایت گرفت مادر بزرگ ....
پیر شدم ....

 

دیوارها هم عاشق میشن ، یادگاری ننویسید ... اگر قصد برگشتن ندارید .

 

عزیز بودن زیباست و دوست داشتن هنر...
اما یاد عزیز بودن زیباترین هنر است.....

 

بدان همواره انکه برای رسیدن به تو از همه چیزش میگذرد روزی تنهایت خواهد گذاشت این هنجار دردناک زندگی است.

 

دوستت دارم ......تمام خواسته من همین یک اتفاق است

 

زندگی رقص واژگان است یکی به جرم تفاوت تنهاست و یکی به جرم تنهایی متفاوت

 

کار شریفی است سوختن برای کسی که حتی لحظه ای برایت تب نکرد .

 

دیر باریدی باران ...... دیر ...!! من مدت هاست در حجم نبودن کسی خشکیده ام

 

به یادت هستم بی هیچ بهانه ای


شاید دوست داشتن همین باشد!!!

 

باز در کلبه عشق ، عکس تو چشم مرا ابری کرد ... عکس تو خنده بر لب داشت ولی....
اشک چشم مرا جاری کرد ...

کاشکی خبر نداشتی دیوونه نگاتم ... یه مشت خاک ناچیز ، افتاده به زیر پاتم ، کاشکی صدای قلبت نبود صدای قلبم ، کاشکی نگفته بودم تا وقت جون دادن باهاتم ...

 

گفته بودند که گنج در ویرانه هاست

راست گفتند چون وجودت در دل ویران ماست !

 

 

دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد

عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد

گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی

یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد

 

 

 

 

تعداد آدم‌های بی‌استعداد خیلی کمه

اما تعداد آدم‌هایی که نمی‌دونن چه استعدادی دارن خیلی زیاده ...

 

 

 

متاسفانه

پشت درِ اتاق عمل

جایی که همه مومن و مسلمان می‌شوند!

 

 

 

 

زن همیشه سن خود را از تاریخ ازدواج حساب می کند ، نه تاریخ تولد!

 

 

 

 

کلیدها به همان سادگی که درها را باز می کنند

به همان آسانی هم قفل می کنند....

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: SMS , (sms(1 , ,



مطالب مرتبط با این پست
.