(SMS(2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
(SMS(2
نوشته شده در یک شنبه 19 آذر 1391
بازدید : 613
نویسنده : اشکان یوسف خان گرجی

 

 

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!

 

 

 

گـاهــی نـدانـسـتـه از یــک نـفـر بـتـی درســت مــیـکـنـی

آنــقـدر بـزرگ کـه از دســت ابـراهـیـم نـیـز کــارـی بـر نـمـی آیـد

 

 

 

گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم

 

 

 

مهربانيت را به دستي ببخش ؛ که مي داني با او خواهي ماند...

وگرنه حسرتي مي گذاري بر دلي که دوستت دارد...!!!

 

 

 

به "سگ" استخون بدی!!

دورت میگرده

واست دم تکون میده!!!

من به تو "دل " داده بودم ... لعنتـــــــــــــــــــی!!!

 

 

 

گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن

میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی...

 

 

 

گاهــی باید نباشــی ... تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه...

 اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی...!؟

 

 

 

دلم تنگ شده

براي وقتي كه مي گفتي :دلم واست تنگ شده

دلم تنگه..

براي بودنت

شايدم لبخند خودم

دلم براي همه چيز تنگ شده جز

نبودنت!

 

 

 

برای خیانت ،

هــــزار راه هــســــت اما هـیــچ کــــدام

به انـــدازه تــــظـــاهـــر

به دوست داشتن کــثـیــف نـیـســـت...

 

 

 

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،

آهای جماعت...

میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟

شما دقیقا چه رنگی هستید؟!

رمانتیک...

 

 

 

این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش!

همین بس که:

نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است ،با تیغِ کُند.

 

 

 

کلاغ جان!

قصه من به سر رسید...

سوار شو!

تو را هم تا خانه ات می رسانم...

 

 

 

همی گویی غمش را در دل نگهدار

نصیحت گو! نمی گویی دلت کو؟

 

 

 

به ما گذشت نیک و بد، اما تو روزگار

فکری به حال خویش کن، این روزگار نیست

 

 

 

به نسل های بعد بگویید...

که نسل ما نه سر پیاز بود نه ته پیاز...

نسل ما خود پیاز بود...

که هر که ما رو دید گریه کرد

 

 

 

اﯾﻨﺠﺎ ﺯﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ...

ﻣﻬﺮﯾﻪ ﺍﺕ ﺁﺏ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﺪ!

ﻗﺎﺿﯽ ﺟﯿﺮﻩ ﺑﻨﺪﯼ ﺍﺵ ﻣﯿﮑﻨﺪ!

آنچه نقد است فقط جان توست،ﮐﻪ ﻗﺴﻂ ﺑﻨﺪﯼ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ!!!

 

ما را با نظرات خود خوشحال کنید( (اگر پیام های جالب هم داشتید در قسمت نظرات با نام خود بنویسید تا در سایت ما ثبت شود) )

با سپاس فراوان

(((پرسه های شیشه ای)))

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: SMS , (sms(2 , ,



مطالب مرتبط با این پست
.